اجاره ون برای کویر مصر

سفر به کویر مصر با اجاره ون

اگر شما هم یکبار به تماشای کویر نشسته باشید میدونید که آرامشی که در آنجا دارید را در هیچ کجا نخواهید داشت.

برخی مناطق ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای گرم و خشک دشت های کویری بسیار زیبایی داره که یکبار سفر به کویر کافیه تا هیجان انگیز ترین تجربه زندگیتونو داشته باشید.

در این چند سال اخیر دیدیم که چقدر استقبال مردم به خصوص جوان تر ها از تورهای کویری و کویرگردی زیاد شده.

اکیپ های زیاد در هر رده سنی برای تفریح به کویر میرن و اونجا خستی چند ماه کار رو با سکوت و  آرامش کویر تخلیه میکنن.

حالا تهران رنت ون اومده تا رفتن شما رو به این مناطق راحت تر کنه تا نیازی نباشه شما و دوستانتون دردسر بردن چند ماشین و یا حتی غصه بی ماشینی داشته باشید.

شما میتونید همین الان برای اجاره ون آخر هفته خودتون واسه یه کویر گردی جذاب اقدام کنید.

سفر به کویر مصرکویر مصر اصفهان

از بین این دشت های کویری زیبا بعضی ازونها خیلی مورد توجه گردشگران بوده که یکی ازین جاهای جذاب کویر مصر در روستای مصره.

حداقل هرکس یکبار اسم این کویر به گوشش خورده و از تجربیات خوب سفر به این روستا رو شنیده.

اگر تا حالا از کویر مصر دیدن نکردید و اگر حتی تا امروز مسافرتی به دشت های کویری نداشتید پیشنهاد من به شما اینه که حتما یکبار این تجربه رو داشته باشید.

سفر به دل کویر لذتی داره فراموش نکردنی همین دلیله که باعث شده که بسیاری از کویرگردا فصل پاییز و زمستان را برای کویرگردی انتخاب کنند اگر چه در فصل زمستان از آفتاب سوزان تابستان خبری نیست اما باید مراقب سرمای سوزان آن مخصوصا در شب باشید.

کویر مصر یکی از زیباترین جلوه های طبیعیه .کویر مصر یا روستای مصر در ۴۵ کیلومتری شرق شهرستان جندق و در ۳۰ کیلومتری شمال شهرستان خور اصفهان در قلب کویر ایران قرار گرفته است.

این روستای زیبای کویری به دلیل طبیعت بی نطیر و امکان سفر کردن راحت یکی از مناطق گردشگری مهم ایران محسوب میشود به همبن خاطر به این کویر دریای شنی گفته میشود.

کویر مصر

حتما از کسانی که به کویر مصر سفر داشتند درباره چشم اندازهای نفسگیر و جذابش شنیدید همین باعث شده تا یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری ایران به شمار بیاد باید گفت که تور کویر مصر جزو پرفروش ترین تورهای کویر نوردی ایران می باشد.

هر چقدر که کویر را دوست نداشته باشید اما پس از تماشای مصر نمی تونید دیگه از آن دل بکنید مخصوصا اگر در شب های کویر به تماشای جشن ستاره ها بشینید.

اگرچه سفر به این کویر با خودرو شخصی ممکن است اما تورهای کویر گردی و یا اجاره ون بهترین راه برای سفر به این منطقه است.

شما باید برای لذت بردن فقط با خیالی راحت به تماشای تپه های شنی بنشینید و از رانندگان حرفه ای ما بخواهید تا لذت این سفر رو برای شما دو چندان کنند.

جاذبه های دیدنی کویر مصر

کویر مصر نقاط دیدنی بسیار زیادی دارد که میشه به دریاچه نمک خور و کویر طبقه واقع در ۵۰ کیلومتری جاده خور ـ طبس، روستای گرمه، روستای محمدآباد کوره گز، روستای عروسان، روستای فرحزاد، جاده کاروان گذر عروسان ـ بیدستان، جاده آف رود ابراهیم زهرا، ریگ کله و کویر مرکزی اشاره کرد.

همونطور که گفتیم کویر مصر در روستای مصر قرار داره که دیدن جاذبه های دیگر این روستا خالی از لطف نیست دیدنی های این روستا شامل چال سلکنون، نیزار مصر، دریاچه نمک سلکنون، تخت عباسی، تخت عروس و رمل های ماسه ای اطراف روستا میشه که پیشنهاد میکنیم حتما ازشون دیدن کنید.

 اجاره ون برای کویر مصر

کرایه ون برای کویر مصر

تورهای گردشگری برنامه های زیادی برای کویر دارند اما شاید شماهم دوست دارید تا با دوستان و یا خانواده خود به تنهایی از این سفر لذت ببرید ودر قید و بند برنامه تور ها نباشید ولی به دلیل تعداد بالا نفرات و یا حتی نداشتن خودرو کمی مردد باشید اما شما میتونید با اجاره ون از تهران رنت ون به راحتی با خانواده و یا دوستان خود از مسافرت به کویر لذت ببرید.اجاره خودرو یکی از آسان ترین و حتی به صرفه ترین راه برای مسافرت است.

شما میتونید به جای اینکه به ازای هر نفر مبلغی را برای تورهای گردشگری پرداخت کنید با یک هزینه بسیار کمتر خودرو و یا ون در اختیار خودتون داشته باشید و بدون استرس از سفر خودتون لذت ببرید.

شاید بعضی از افراد از اجاره کردن خودرو بابت تصادف کردن و یا خراب شدن در مسافرت نگرانی داشته باشند اما تهران رنت ون رانندگان حرفه ای داره که شما میتونید با خیالی آسوده با همراه بودن یکی از این رانندگان از طول مسافرت خود بدون خستگی رانندگی لذت ببرید.

کویر مصر نیز یکی از مناسب ترین مکان ها برای سفر های دسته جمعی  می باشد یه همین دلیل شما میتونید با مراجعه به شرکت اجاره ون تهران رنت ون و ارائه مدارک مورد نیاز، خودرو مورد نظرتون رو انتخاب کرده و سفر زیبای خودتونو شروع کنید.

تهران رنت ون اولین انتخاب برای اجاره ون کویر گردی

کویر گردی با اجاره ون

مجموعه تخصصی اجاره ون تهران رنت ون با خدمات خاص خودش باعث شده رضایت خیلی از مشتریانی که برای مسافرت های خودشون از اجاره ون استفاده کردند رو جلب کنه شاید شما از اسم این مجموعه فکر کنید که ما فقط در تهران سرویس داریم اما جالبه بدونید مجموعه تهران رنت ون برای اینکه در تهران و کرج خیلی سریعتر و در دسترس تر خدمات به مشتریان خودش ارائه میده به این نام شناخته شده و هدف این مجموعه به زودی پوشش دادن کل سطح کشوره که تا حد خیلی زیادی در این امر موفق بوده.

شما حتی همین الان میتونید برای اکثر شهرهای زیارتی و سیاحتی برای اجاره ون موردنطر خودتون اقدام کنید.

چرا اجاره ون ؟

  • اگر شما هزینه های سفر براتون خیلی مهمه باید تمام جوانب سفر خودتون رو بسنجید و تا جایی که امکان داره  هزینه ها رو کم کنید پس یکی از دلایل اجاره ون همین مقرون به صرفه بودنه.
  • ون های این مجموعه به دلیل بالا بودن مدل ها و همچنین راحتی صندلی ها و ظرفیت نفرات بالا بسیار مورد استقبال بوده و برای افراد راحت تر است مخصوصا اینکه اکیپ دوستان در کنار هم در حین مسافرت لذت میبرند.
  • خستگی رانندگی رو حس نمیکنید.خیلی از افراد فقط برای اینکه از رانندگی خسته میشن حتی از رفتن به مسافرت های کوتاه هم وحشت دارن چراکه برای رفع خستگی و چند روز استراحت مسافرت میکنن اما با رانندگی زیاد و خستگی دوچندان برمیگردند.تهران رنت ون هم این مشکل رو به راحتی حل کرده و راننده های بسیار حرفه ای در اختیار شما گذاشته تا از طول مسیر لذت ببرید.
  • ون های این مجموعه با دارا بودن سیستم سرمایش و گرمایش مناسب هر فصل میباشد که با خیال راحت میتوانید هم بچه ها و هم سالمندان را با خودتون همراه کنید.
  • اگر شما اولین باره که به کویر مصر سفر میکنید داشتن راهنما در این مسافرت های کویری بسیار مهمه راننده های تهران رنت ون که در این سفر همراه شما هستند با تک تک نقاط این کویر زیبا آشنایی دارند و ممکن نیست اصلا در کویر گم شوند چرا که بدون راهنما بودن در کویر احتمال گم شدن افراد بسیار بالا است. این راهنما ها میتوانند مسافرت شما را لذت بخش تر کنند.

پس اگر دوست ندارید که با تور به کویر بروید می توانید با ون های تهران رنت ون سفر کنید که در این صورت بهترین کار این است که از یک راهنمای محلی و یا یکی از رانندگان ما  کمک بگیرید و تمامی وسایل مورد نیاز برای سفر به کویر را به همراه خود ببرید.

اجاره ون برای کویر مرنجاب

یکی دیگه از کویر های خیلی پر طرفدار کشورمون کویر مرنجاب هستش که سالانه تعداد قابل توجهی توریست خارجی هم جذب اون می شن و از طریق لینک بالا میتونید در خصوص اجاره ون برای سفر به مرنجاب هم اقدام کنید.

بهترین ون های اجاره ای برای کویر مصر

ون تویوتا هایس

ون تویوتا هایس

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ون ها برای مسافرت های خانوادگی و اکیپ های دوستانه ون تویوتا هایس است که با داشتن ظرفیت 14 نفر به غیر از راننده میتواند مورد مناسبی برای اجاره جهت رفتن به کویر مصر باشه.

شما تصور کنید بودن شما با 13 نفر دیگه از دوستان و خانواده خودتون میتونه چه قدر براتون لذت بخش باشه و بهتون خوش بگذره .این ون با هر نوع آب و هوایی سازگاری داره و به دلیل هزینه پایین بسیار به صرفه تر از اجاره باقی ون هاست.شما میتوانید با تماس با مجموعه اجاره ون تهران رنت ون در اولین فرصت ون تویوتا خودتون رو رزرو کنید.

ون هیوندا h350

هیوندای h350

هیوندای h350

به دلیل اینکه کویر مصر یک جاذبه تفریحی و گردشگری است کمتر خودرو هیوندا که یک ون تشریفاتی محسوب میشه مورد استفاده قرار میگیره.این ون با داشتن ظرفیت 13 تا 17 نفر جزو خودرو های vip محسوب میشه .  اما خوب ما در ایران بسیار مهمان های تشریفاتی داریم که باید از خودرو های تشریفاتی حتی در مناطق گردشگری استفاده کنیم مجموعه تهران رنت ون با داستن تعداد بالایی از ون هیوندا به راحتی این امکان را برای شما فراهم کرده تا در مواقع داشتن سفر تشریفاتی و یا مهمان های خاص با یک تماس ون مورد نظر خودتون رو  اجاره کنید.

برای اجاره ون کویر همین الان اقدام کنید

اگر از تجربیات کسایی که به کویر رفتن شنیده باشید حتما متوجه شدید که بهترین زمان برای رفتن به کویر فصل پاییزه .چون که در فصل پاییز نه خبری از اون آفتاب سوران معروفه روزهای کویره نه خبری ازون شب های سرد استخون سوز.

بیشتر کسانیکه علاقه مند به سفر به کویر هستن فصل پاییز رو برای این سفر انتخاب میکنند.یکبار در این فصل به کویر سفر کنید تا متوجه زیبایی وصف نشدنی روزها و شب های آن شوید.

اجاره ون تهران

مجموعه تهران رنت ون همه روزه و در هرساعت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ایران و همچنین توریست های خارجی و گردشگران میباشد تا بتواند لحظات بسیار خوش و خاطرات خوبی را در ذهن شما به یادگار بگذارد شما میتوانید با یک تماس به کارشناسان ما ون موردنظر خودتون رو رزرو کنید.

هماهنگی بهترین رانندگان و به روز ترین ون ها تنها با تهران رنت ون! به منظور هماهنگی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09399883994 تماس حاصل فرمایید و از انواع ماشین، نحوه ی رزرو و همچنین قیمت ها اطلاعات کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.